• Aktuelt

    -

    læs mere
  • Ferie & lukkedage

    læs mere
  • Vaccinationer og priser

    læs mere
  • Brugeroprettelse

    Tryk på “SELVBETJENING” i menuen til højre. Herefter kommer du videre til klinikkens e-portal Første gang du besøger e-portalen, skal du oprettes som bruger. Brugeroprettelsen sker ved at trykke på “Opret mig som bruger” under teksten til højre for cpr nummer boksen. Under brugeroprettelsen skal du udfylde en række oplysninger om dig selv, det er Continue Reading

    læs mere
  • Selvbetjening

    Læs nærmere her

    læs mere

Tidsbestilling

Af hensyn til din og vores planlægning er det nødvendigt at bestille tid.

Telefonen er åben således:
mandag, tirsdag, torsdag og fredag fra 8.00 – 14.30
onsdag fra 8.00-11.00

Dog lukker vi telefonen i vores frokostpause fra kl. 11.00-11.40.

Medmindre du gør opmærksom på, at du har brug for ekstra tid hos lægen, afsættes der 10 minutter.
Af hensyn til vores planlægning er det vigtigt, at du gør opmærksom på, hvis du har brug for længere tid hos lægen, ellers kan det være nødvendigt at aftale en ny tid til at afslutte konsultationen.

Fra kl. 8.30 og så længe telefonen er åben er sekretærerne Marianne Neess, Hanne Dahl og Gitte Brix ved telefonen.
Her kan du reservere tid til konsultation, forny recepter samt få råd og vejledning.

I pausen samt hvis vi er nødt til at lukke telefonen pga. travlhed træffes vi i tilfælde af akut opstået sygdom ringe på vores mobiltelefon 22 31 33 89.

På dette tidspunkt kan lægen være på sygebesøg og har ikke adgang til journaloplysninger, hvorfor der ikkekan gives svar på undersøgelser eller aftales tid til konsultation.

Afbud og forsinkelser
Hvis du bliver forhindret i at overholde en aftale, beder vi dig ringe afbud i så god tid som muligt, så vi har mulighed for at bruge tiden til en anden. Hvis du udebliver uden afbud mere end én gang, kan du kun bestille tid ved personlig opringning til lægen!Vi gør, hvad vi kan for at overholde de aftalte tider, men der kan opstå akut sygdom, som gør, at tidsplanen rykker sig en smule. Vores mål er at holde ventetiden på et minimum, men vi beder om din forståelse, hvis vi skulle blive forsinket. Vi vil naturligvis orientere dig, når du kommer.